usuń na 24h
menu ligowe
poziomy rozgrywek
aktualnośći
aktualnośći
Rozgrywki
Statystyki
Futbol.tv
turnieje
Wywiady
SOCCA CUP
Galeria
Ekstraklasa
1 Liga
2 Liga
3 Liga
4 Liga
5 Liga
6 Liga
7 Liga
8 Liga
9 Liga
10 Liga
11 Liga
12 Liga
13 Liga
14 Liga
15 Liga

Regulamin

ZGŁOSZENIE DRUŻYN I ZAWODNIKÓW

  1. Drużyna może liczyć maksymalnie 12 zawodników, w sytuacjach wyjątkowych może być dopuszczona większa ilość graczy po uprzednim potwierdzeniu tego u Organizatora
  2. W turnieju mogą brać udział zawodnicy, którzy nie mają przeciwwskazań zdrowotnych
  3. Jeden zawodnik może grać maksymalnie w dwóch drużynach tylko w fazie grupowej. W fazie finałowej dany zawodnik będzie musiał wybrać zespół w którym dalej będzie kontynuował zawody piłkarskie
  4. Kapitan jest zobowiązany zgłosić obecność zespołu na 40 minut przed pierwszym spotkaniem
  5. Drużynę zgłaszamy przez formularz zgłoszeniowy wybierając z listy turniej SOCCA CUP - https://ligafanow.pl/zglos
  6. W zawodach mogą uczestniczyć tylko zawodnicy pełnoletni. W przypadku gry zawodnika niepełnoletniego potrzebna jest zgoda rodzica lub opiekuna prawnego - informacje bezpośrednio u organizatora.  
  7. Organizator zastrzega prawo do udostępnienia numeru telefonu kapitana drużyny zgłoszonej do Turnieju, celem umożliwienia przedstawienia partnerowi technicznemu imprezy - WAP TEAM dedykowanej oferty na sprzęt sportowy każdej drużynie biorącej udział w Turnieju.

 

TERMIN ROZGRYWEK

Mecze rozgrywane będą w dniu 18/19 stycznia marca 2025 roku w Centrum Widowiskowo-Sportowe Gminy Ożarów Mazowiecki znajdującym się przy ulica ul. Sochaczewska 218, 05-850 Kręczki

 

PODZIAŁ GRUPOWY

Drużyny zostaną podzielone na 16 grup po 7 zespołów. Grupy zostaną wyłonione z waszych propozycji meczowych. Dana drużyna turniej można rozegrać w jeden lub dwa dni w zależności od zgłoszonych wcześniej propozycji meczowych.

 

SYSTEM ROZGRYWEK (PRZY 112 ZESPOŁACH)

  • GRUPA ( A, B ) - 18 stycznia - sobota w godz. 16:00 - 18:00
  • GRUPA ( C, D, E, F ) - 19 stycznia - sobota w godz. 18:00 - 22:30
  • GRUPA ( G, H ) - 19 stycznia- niedziela w godz. 07:50 - 10:00
  • GRUPA ( I, J, K, L ) - 19 stycznia - niedziela w godz. 10:10 - 14:20
  • GRUPA ( M, N, O, P ) - 19 stycznia - niedziela w godz. 14:30 - 18:40
  • FAZA PUCHAROWA - 19 stycznia - niedziela w godz. 19:00 - 22:00
  1. Czas rozgrywania spotkań w grupach wynosi 10 minut
  2. Czas rozgrywania spotkań w fazie pucharowej wynosi 15 minut
  3. Każda drużyna w grupie rozegra minimum 6 spotkań
  4. Mecze w grupie rozgrywane są systemem „każdy z każdym” bez rewanżów
  5. Bezpośredni awans do dalszej fazy uzyskają po 2 najlepsze ekipy
  6. Mecze rozgrywane systemem pucharowym, gdzie w końcowym rozrachunku na placu boju w głównych finale zostaną dwie najlepsze drużyny

 

SANKCJA KARNE


W rozgrywkach obowiązują indywidualne kary w postaci wykluczenia czasowego:
 

I. KARY INDYWIDUALNE:

  1. żółta kartka – 2 minuty (po stracie bramki, zawodnik wraca do gry)
  2. kara za złą zmianę – 1 minuta (po stracie bramki zawodnik wraca do gry)
  3. czerwona kartka – wykluczenie zawodnika na 5 minut, po tym czasie drużyna może uzupełnić skład innym graczem niż wykluczony (po stracie bramki zawodnik NIE wraca do gry)
  4. druga żółta kartka, czyli w konsekwencji czerwona – 2 minuty kary
  5. jeżeli zawodnik otrzyma bezpośrednią czerwoną kartkę to nie może zagrać w następnym meczu. Jeśli był to ostatni mecz grupowy, zawodnik nie może zagrać w pierwszym meczu w rozgrywkach finałowych
  6. druga czerwona kartka dla tego samego zawodnika podczas rozgrywek, eliminuje go do końca turnieju.
  7. w przypadkach szczególnych sędzia lub Organizator może wykluczyć zawodnika do końca turnieju
  8. Jeśli w jednej przerwie w grze zostaną ukarani kartkami zawodnicy obu drużyn, to w przypadku straty bramki, żadna z drużyn nie uzupełnia składu.
  9. Bramkarz otrzymując kartkę normalnie schodzi z boiska i odbywa karę
  10. Drużyna tracąca bramkę uzupełnia skład tylko o jednego zawodnika

II. KARY DRUŻYNOWE:

  1. za nagminne łamanie regulaminu i niesportowe zachowanie Organizator może wykluczyć drużynę z turnieju. Drużynie nie przysługuje zwrot kosztów wpisowego
  2. Jeśli w wyniku kar indywidualnych na boisku pozostanie mniej niż trzech zawodników jednej drużyny, to sędzia kończy mecz a drużyna zostaje ukarana walkowerem
  3. W przypadku walkowera zostaje zatwierdzony wynik 5:0 lub wynik z boiska momentu zakończenia zawodów, o ile będzie bardziej korzystny dla drużyny wygrywającej.
  4. W przypadku rozegrania przez drużynę minimum 50% spotkań utrzymany zostaje wynik z boiska. 

 

STROJE I PIŁKA

Drużyna biorąca udział w turnieju zobowiązuje się do występowania w odpowiednim obuwiu (najlepiej turfy lub lanki - zakaz gry we wkrętach) Mecze rozgrywane będą piłką nr 5 marki BRILLANT SUPER TB V 23

 

SĘDZIA

  • Każdy mecz będzie prowadzony przez jednego sędziego
  • Prawo zwrócenia się do sędziego podczas turnieju ma tylko kapitan
  • Wszelkie zastrzeżenia muszą być wnoszone do sędziego przed meczem, chyba że dotyczą spraw zaistniałych podczas jego trwania

 

LICZBA ZAWODNIKÓW UPRAWNIONYCH DO GRY W TURNIEJU

  • Do meczu przystępują drużyny 6-cio osobowe (5 + bramkarz)
  • Ilość zawodników rezerwowych jest ograniczona do 6 osób, co oznacza, że do meczu drużyna może przystąpić w 12-osobowym składzie.

OGÓLNE ZASADY GRY

  • Punktacja: zwycięstwo - 3 pkt., remis - 1 pkt., porażka - 0 pkt.
  • Bezpośrednio z rozpoczęcia gry można zdobyć bramkę
  • Piłkę, która opuściła boisko bramkarz musi wprowadzić do gry ręką
  • Auty wykonujemy z nogi z linii lub za boiska
  • Dozwolone jest strzelenie bramki bezpośrednio z atutu bez potrzeby dotknięcia piłki przez przeciwnika
  • Drużyna ma 4 sekundy na wykonie autu, rzutu rożnego, wznowienia gry przez bramkarza 
  • Odległość przeciwnika od piłki przy rzucie wolnym/rożnym to 5 metrów
  • Zmiany dokonywane są w sposób lotny tzn. bez zatrzymywania gry. Zawodnik musi zejść i wejść na boisko we własnej strefie zmian. Zmiana musi być dokonana tak by na boisku było nie więcej niż 6 graczy
  • zabroniona jest gra wślizgiem w pobliżu zawodnika drużyny przeciwnej. Wszystkie przewinienia, gdzie po wślizgu następuje kontakt między zawodnikami będą karane rzutem wolnym bezpośrednim, a w polu karnym rzutem karnym. Dopuszcza się grę wślizgiem w celu ratowania piłki wychodzącej aut, zmierzającej do bramki czy jako próba zablokowania strzału. Jeżeli w momencie wślizgu następuje przewinienie, ale nie ma kontaktu między graczami - sędzia dyktuje rzut wolny pośredni.
  • w przypadku remisu w fazie pucharowej, następuje seria rzutów karnych - po 3 karne Socca ( sam na sam z bramkarzem )
  • Rzuty "karne SOCCA" - polegające na akcji zawodnika sam na sam z bramkarzem. Zawodnik rozpoczyna bieg z piłką z linii środkowej boiska. Ma 10 sekund od momentu startu akcji na jej sfinalizowanie. Czas 10 sekund jest liczony od momentu gwizdka sędziego. Akcja jest przerwana, gdy piłka opuści pole gry lub złapie ją bramkarz. Bramkarz w trakcie rzutu karnego nie może opuścić pola karnego, a w chwili startu zawodnika, musi stać na linii bramkowej. Gol zostaje uznany, jeśli piłka przekroczy linię bramkową w trakcie 10 sekund. W przypadku faulu bramkarza na zawodniku, akcja zostaje uznana jako bramka dla drużyny wykonującej rzut karny. W przypadku faulu zawodnika na bramkarzu, akcja zostaje przerwana

 

KOLEJNOŚĆ MIEJSC W TABELI

  • ilość zdobytych punktów
  • wynik bezpośredniego pojedynku
  • w przypadku trzech (lub większej ilości) drużyn z taką samą liczbą punktów, decyduje tzw. „mała tabela”
  • lepszy bilans bramek z całej grupy
  • więcej strzelonych bramek w grupie
  • rzuty karne

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Wszyscy uczestnicy turnieju grają na własną odpowiedzialność. Organizatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za stan zdrowia poszczególnych zawodników oraz ewentualne wypadki losowe, jakkolwiek do dyspozycji będą oczywiście zamrażacze, plastry, tejpy, woda utleniona czy opatrunki. Zabrania się spożywania na terenie obiektu napojów alkoholowych oraz palenia papierosów.